Thursday, October 20, 2011

Bosannya....hari2ku tanpamu...waahai sahabat baikku....


Assalamualaikum wbt...
salam hari jumaat penghulu segala hari.....
hari nie ingat mau p Ums...tp masa terlalu terhad....
tp hari nie sy sengaja update blog sy.....

Sesungguhnya hari nie suda cukup 5hari ku xjmpa dia....
mmg trasa juak tnpa ktiadaannya....
apapun aku doakan yg trbaik utk dia......
mana lagi dgn masalah mencari rumah sewa yg baru....
plus mkcik pass away
mcm sedih juak mkcik jiran sebelah rumah meninggal kemarin..
(semoga rohnya pergi dgn aman....n dtempatkan dgn golongan org2 yg briman)
mcm trbayang2 semasa hayatnya dlu....kami selalu mandi sama2 di sungai kg.dasar baru.....

(mslh di tempat kerja)
susah juak klu ada kwn yg mkn kwn...
kwn yg xble tgok org senang.....
lastly komplen2 kwn....(sebab ktidakpuasan hati)
gembirala kwn yg dengki tu....(pasti nnt suatu masa ko sakit@mati...tiada kwn yg dtg tengok2 ko...
sebab perbuatan n perangaimu....)
 apapun miss my best friend so much..jum layan pic2 kami dlu...
:"(



miss u a lot mang :"(







Tuesday, October 18, 2011

~Aktiviti di hujung minggu ~ mjual sambil release tension di pantai ^^


APA YG ANDA MAHU DLM KEHIDUPAN SEHARIAN DAN UNTUK MASA
DEPAN KWN2 SEMUA??????
~ Kereta Idaman
~ Rumah Idaman
~ Kerja Yg bagus n Stabil
~ Impikan ditemukan dgn Bakal suami yg baik n Cukup agamanya (bg yg bujang)
* bg yg suda bsuami~ impikan sbuah kluarga yg bahagia n hakiki
~ Impikan dapat beli brg2 yg anda idam2kan....

* so itula yg mjadi prsoalan dlm diri sendiri, bgtula jugak dgn sy.....
banyak benda lagi dlm hidup ini sy belum ada dan ingin kecapi dgn hasil usaha sy sendiri......
biasanya sy selalu mencari jln untuk sy mencari kedamaian diri sambil2 mencari rezeki.....
nasib baik ada cousin sy Salbiah @isal yg selalu bsama sy hujung minggu gather2 cari duit...heheheh

beginila kami2 dihujung minggu....dgn isal.....
kadang sy bjual dgn my Best Friend= Kumang....(Miss her so much)

inilaa jualan2 kami diambil time petang2 suda...sekitar jam 3pm mcm tu....
mcm2 ada:
~ nasi kuning ikan
~ jus mangga dan air bandung
~ buah jambu hiris dan mangga hiris
~keropok2
~maruku
~kuih2 tiram
~air minuman Tin....
* Akan dtg sy ingat mau tambah air soya dan Kek...hehehe ini hanya perancangan saja...
utk mencari rezeki halal.....

* Apapun yg berlaku....kita kena selalu brsyukur dgn apa yg ada....kena muhasabah diri
kadang kita rasa kita susah" kena ingat ada ramai lagi org di luar sana jauh 
lebih susah drpd kita...so kena tabah n sabar mghadapinya"

~Bersusah2 dahulu, Bersenang2 kemudian~
Peace no war!
bye 
its me
C-Lisa ^^

 

Wednesday, October 5, 2011

Shila Amzah - Patah Seribu- khas Utk mu Mr.N

 ~kini kau suda tiada di sisi sy....~

 ~ku harus biasakan diriku tanpa kau selamanya~

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

Oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah


Tuesday, October 4, 2011

~Saat Terakhir thn 2009~

Lirik Lagu ST12 Saat Terakhir Lyrics


tak pernah terpikir olehku
tak sedikit pun ku menyangka
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
begitu sulit ku menyangkal
begitu sakit ku rasakan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
* di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan
kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup ini terjadi
karna ku sangat cinta
** ini lah saat terakhirku melihat kamu
jatuh air mataku menangis pilu
hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih
satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
satu jam saja ku telah bisa
sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
di nantiku
repeat **
satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup
satu jam saja ku telah bisa
sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup


~ Hope kamu boleh baca blog sy nie.......kalau sy ingat balik...thn 2009....~
hati sy hancur oleh kamu.....
Apapun hari bganti hari...
bulan bganti dr tahun k tahun....
sy tetap bsyukur temukan sy dgn kamu....
sekurang2nya sy tahu btapa sakitnya bila kita buat bgtu dgn org lain....
sekurang2nya sy tahu n dapat dewasakan sy n buat sy lebih berhati2 memilih
kwn lelaki di masa akn dtg......

"sy mmg xpernah lupakan kamu......"