Monday, December 31, 2012

~Azamku untuk 2013~

Assalamualaikum wbt dan slmt petang...

Pejam celik...pejam celik
kita berada di hari terakhir sebelum melangkah 2013
kan???

ermmm tdk taula apa dalam hati sy skrg nie...
gembira + bersyukur + sedih
xtaula....mcm2 ada...
 Sy gembira : mcm mimpi sy dan kalian semua disana, kita boleh
sama2 sama melangkah ke thn baru 2013 dgn segala kejayaan
yang kita dapat kecapi sampi ke hari ini....

Sy bersyukur: Tuhan masih berikan kesihatan kepada kita sampai 
ke hari ini....dengan ditemani oleh mak, adik-beradik, dan nenek...
semoga kita selalu dalam rahmatnya...diberikan kesihatan dan
rezeki yang melimpah2 di tahun2 yang seterusnya....

Sy Bersedih : 1)banyak kenangan2 yang menyedihkan sy
dlm thn 2012...

2) sy masih juak sendiri sampai ke hari ini....bila tengok 
semua kwn2 yg lain semua dgn pasangan masing2....
"kasian ooOoo sy kan?heheheheh
~ tp hopefully thn nie membawa tuah dlm hidup sy...amin...

3)klu ikutkan thn nie sudah mau 7thn suda Arwah bapakku tinggalkn kami...
mcm lama sudah sy tidak memanggil "Bapak@Pak"
-kadang2 sy pandai rindu ba tu panggilan....klu dlu boleh la meluah
apa2pun masalah....skrg mcm sendiri2 jak tanggung
apa2 mslh....lainla klu tadi ada suami kan???

4)hajat mau kuruskan badan thn 2012..mcm xtercapai...badan makin naik dan naik...dan NAIK....

5) Ada beberapa memori dlm idup sy dlm 2012....sy susah mau lupakan...
sedih...sgt2 sedih...hanya tuhan jak tau....

apapun yg berlaku......hidup harus diteruskan....
maafkan sy klu ada salah dan silap...
sy maafkan klu anda ada silap dan salah....
azam baru....
hidup baru......
kehidupan baru...
amin...
bye 
salam

Sunday, December 30, 2012

~Jalan-jalan cari makan~

~Assalamualaikum Wbt~
 Apa kabar kalian disana???
dlm bahasa bugis...Aga Kareba???
dalam bahasa bajau...Aie habal nu??

semua bahasa pun boleh pakai....

hari nie...saja sy mau kongsi 
pemandangan yang aman damai...sangat sesuai untuk 
org2 yang menginginkan suasana yang aman bebas dari kesibukan 
bandar, bunyi2 yang bising...
yang anda boleh dengar disini adalah kicauan burung2...
deruan ombak yang memukul pantai....
sangat aman....
lihat fotonya dibawah dong....

inila kg.Inderasun yang terletak di daerah Kudat...
cantikkan??

kawasan pantai yang bersih....
dengan ikan yang besar, fresh dan manis...

time ni sy, adam (budak praktikal dan kak ju yg pergi..
saja ba ambil2 angin...
best sangat2...
sambil2 jalan2....
dapat la juak sy dgn dorg2 ni mkn buah kelapa...
sedddaapppp

soodDDdaappp

posing sikit....

niela ant Fav. pic sy....
hehehehh

~Peace no War~

tau apa dlm hati sy time d tepi pantai nie??

~ sy brdoa smga thn 2013 nie Allah SWT memberikan sy kesihatan yang berpjgan
~ Smga Allah Swt memberikan sy Seorg Suami (dlm hati-sedikit kerisauan)- Aminn
~Semoga Allah bg sy rezeki yang melimpah2.....
dan
......
........
 ~Correction ya = Berkatilah
hehehehehe
bye...

muuuaaahhhh
sayang dgn semua....


Monday, December 17, 2012

Aku yang semakin membesar


Assalamualaikum wbt
heheheheh
apa kabar warga blogku di luar sana?
ada baik?
luar dan dalam bagus???

lama sudah rasanya sy tidak mengupdate blog sy nie..
bukan apa...
disamping keterbatasan idea...
sy jugak keterbatasan masa ...

hari nie...jak sy sudah dapat arahan dr BOS ooo 
untuk buat BQ di Tawau mari....
huhuhuhu  :(
apa boleh buat sudah tugas....
apa yg buat sy runsing...

Amcm sy mau habiskan lawat 70 buah rumah dalam masa 1 hari???

Apapun sy harus tempuh jugak stakat yg sy mampu...
comen lisa...cyahok2....
manala tau dapat ketemu jodoh 
di sepanjang perjalanan p Tawau...??
who knows kan???
heheheheheh
 Aminnnnnnnnnn

Dengan badan sy lagi yg semakin membesar ni...
mmg menang la sy punya berat klu setakat d PBW KK ni...
sy la yg rangking....
hahahahahahah

nie la gambar sy yg semakin membesar....
C photo below~


gemss kan??

inila org2 PBR 2012...

bye.....
doakan sy selamat pergi dan selamat balik...
bye semua..
love u all
muah2 miss u all
daAaaaa