Saturday, December 21, 2013

~Kerena ku cinta KAU~


~Assalamualaikum~
hai mat malam....
21.12.2013 (sabtu)
sambil selongkar2 recipe yg mau ditry....
sy terdengar lagu nieee...

~Kerena ku cinta KAU~

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau
Kau

Chorus
Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Jika kau tak percaya pada ku
Sakitnya aku
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau
Kau

Ulang Chorus
Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Kau tahu ku juga ingin denganmu
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau...

jum layan....khas untuk c dia yg bertakhta di hati saya...


~semoga kamu tau yg sampai skrg kamu tetap dlm ati sy...~

Wednesday, December 4, 2013

let me introduce my cute candy :p

Assalamualaikum WBT
wahhhh
rindunya...
 dunia berkongsi rutin harian..
apa kabar anda semua di luar sana???
sehat??
Alhamdulillah...

apa???lama x writing??
iyaaaa
baru2 nie bz ba...
dengan kerja lagi...
mana sibuk dengan org baru dalam hidup sy...
heheheh

nak tau siapa dia??
nama dia Candy....
say HIiii candy to them.... :p
this is my lovely candy....

even dia seekor kucing...
tapi dia sangat memahami.....
umur dia dalam 2thn lebih...
sangat manja, baik even muka ganas...
macam org yg jaga dia... cheewaaahhh

normally sblm g kerja....
xsah rasanya klu xsayang2 dulu...
cium2 dulu...
belah tgahari...
mcm rasa mau jak pulang cepat jumpa candy
ada lagi baiknya kita sayang binatang daripada manusia
yang bertopengkan binatang..kan...kan...??

klu binatang....mcm my candy...
nampak dia ikhlas ba sayang kita...
sayang kitaaaa...
diala tmpt sy hilangkan stress, tmpt sy mgisi masa yang terluang...
xlarat rasanya sllu kecewa, sakit ati dan menangis...

jum layan picture2 candy...time i have time 
spent time with her....

gmbr dulu ba sayang....


comel kan...gebu lagi...
segebu saya....heheheheh

candy selalunya akn tido sebelah sy....
sangat pandai beiyaa d tempat yg disediakan...
gebu...

itu diaaaa
samaka muka kami??
mak sy ckp muka kami mau sama sudah...
adaka patut??

apapun...
nielaaa hobi trbaru sy...bukanlah terbaru...
sblm ni mmg ada kucing tp kucing kampung jak
bersyukur sgt xsangka 
tercapai jugak hasrat sy memiliki kucing yg segebu ini...
heheheheh
anda bila lagi???

p/s:  Thanks a lot to Allah
mencipta dan mgatur seluruh alam...
-memberi sy kenangan ini...perasaan ini....
tuk org2 yg saya syg dan yg pernah wujud dlm hidup sy...
tq...tqvm....4 the moment that we spent together....